Buďte na očiach
Reklama môže mať rôzne podoby. Od digitálneho marketingu, po eventy či značky. Ako však ostať ľuďom v pamäti dlhšie, bez otravného neustáleho telefonovania či posielania emailov? Reklamné predmety sú klasickou, nenásilnou a účinnou formou marketingu.
Princíp reklamných predmetov
Základným úmyslom je vryť sa do pamäti klientov existujúcich ale aj potencionálnych. Prejaviť pozornosť voči partnerom ale zároveň im našu značku nepriamo prezentovať. Tak ako aj opakovanie je matkou múdrosti, opakovanie vnemov je v marketingu jedným zo silných motivátorov k opätovnému návratu alebo nákupu.
Stratégia opakovaného vnemu
Ako prvé musíme určiť danú skupinu ľudí, ktorých má naša,,nepriama,, reklama osloviť. Určením skupiny zároveň znižujeme svoje náklady na reklamu. Prečo? Dáme si príklad. Platíme luxusný priestor pre prezentáciu luxusných áut. Plat dávame aj človeku, ktorý túto značku prezentuje. Ak mu dovedieme manželský pár s dvomi deťmi, je jasné, že prezentácia dvojmiestneho športiaku je stratou času aj peňazí. Ich potreby smerujú iným smerom. Obrali sme sa o čas, peniaze a neúspešne. Nie preto lebo je chyba v tovare či službe, ale preto, lebo sme zvolili nesprávnu skupinu potenciálnych zákazníkov. Ak si nie sme istý, ktorá skupina je pre nás tá pravá, aj tu je riešenie. Musíme zvoliť síce širšiu oblasť prezentácie.
Predmet, ktorý zaujme
Reklamný predmet by mal byť súčasťou každodenného života. Čím viac sa využíva, tým viac je na očiach. Mozog aj keď nepriamo a možno si to neuvedomujeme, spracováva vnemy, ktoré našimi zmyslami dostáva. Ostávajú v povedomí. Na mieste je teda výber predmetu, ideálne dennej spotreby. Niečo čo nás vystihuje, našu eleganciu a kultivovanosť. Tvorba reklamných predmetov dodáva firme určitú váhu, takú pomyselnú značku kvality.
Jednoznačne takto
Ideálnym riešením sú práve reklamné perá. Prečo je to tak? Odpoveď je jednoduchá. Každý ho potrebuje, každý ho používa – stále.
Práve reklamné pero sa javí ako horúci kandidát na ideálny reklamný predmet. Perá používajú všetci, od detí po dospelých. Či už doma, na úrade alebo pošte. Máme ho so sebou pre prípad potreby. Píšeme denno – denne. Dokonca počas čakania či premýšľania sa s perom hráme, keď ho držíme v rukách – podvedome. Tým vytvárame pravidelný vnem.ero je väčšinou hladkého podlhovastého tvaru, čím poskytuje ideálne miesto pre Vašu reklamu. Plocha je dostatočne veľká a dlhá na umiestnenie názvu či loga alebo kontaktných údajov. Dokonca je pri používaní pera viditeľná pre ostatných, čím sa dosah Vašej reklamy posúva ďalej. Teda ten kto pero používa Vám nepriamo robí reklamu pred ďalšími ľudmi.
Výber typu pera a prevedenie reklamy je na Vašom výbere. Určite si z pomedzi rôznych druhov vyberiete. Od obyčajnejších a lacnejších verzií po luxusné a drahšie variácie.
Pekné pero je podvedomespájané so sofistikovanosťou, eleganciou a postavením. Možno Vám to tak nepríde ale sú to podvedomé impulzy v mozgu, ktoré evokujú k týmto skupinám. Je to známa klasika, ktorou nič nepokazíte ale naopak môžete veľa získať. Reklamné perá sú teda rozhodne správnou voľbou.